Godmorgon?

haha, lite sent att säga godmorgon, men jag vaknade ganska sent idag ;) Idag ska jag upp till stallet lite senare, rida Sidney lite och bara få henne mjuk tills tävlingen imorgon och så ska jag nog börja packa! :) Jag är verkligen jäätte nervöös inför tävlingen imorgon! det vat ett årsedan jag tävlade i Borås och då gick det inte så bra, fast då var det min första lokala m Sidney så jag hoppas det kommer att gå bra imorgon!! Hoppas iallafall på en felfrirunda, skulle vara kul att hoppa omhoppning oxå! ;)

Vid fyra i eftermiddag kommer Matilda, hon ska följa med på tävlingen imorgon så hon ska sova över!!


   Bloggar mer senare idag,´kanske fotar lite i stallet så håll koll!! :)



(bild på mej o siddan från förra årets lokala på BFK, bilden går tyvär inte att få större, så den är väldigt suddig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0