Fredag! ♥

hej,

Förlåt för dålig uppdatering dom sista dagarna men här kommer en snabbis på vad som har hänt i veckan:

Onsdag: En jude som är en av dom sista överlevarna från andra världskriget kom till våran skola för att berätta om hans liv under välrdskriget. Det han berättade var verkligen FRUKTANSVÄRT !! Kan inte fatta vad dom verkligen gjorde med människor under den perioden!! Han berättade hur hans mamma och pappa dog under kriget och att utan hans pappa hade han inte stått här idag.. Han hette Mietek grocher förresten och är nu 86 år gammal.. Senare på kvällen hade vi kalas, mamma fyllde år.

Torsdag: Skola och sedan var jag hemma..


Idag har jag iallafall varit i skolan. Kom hem för typ en timma sedan, just nu sitter jag vid tv:en och kollar på top model ;) Ikväll blire fredagsmyys annars inget speciellt :) 


PS. På söndag ska jag vara med och tävla en på BFK (boråsridhus) det är en lokal som hoppas i LC!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0